Tijdelijke afsluiting richting Evergem
Om de volgende fases van de werken voor te bereiden, verharden we de berm tussen de rechtsafslagstrook richting Evergem en de rechtdoorgaande rijstroken richting Gent.
Daarom sluiten we tijdens de week van 6 juli de bypass af voor verkeer dat vanuit Zelzate naar Evergem rijdt.

Verkeer richting Evergem blijft mogelijk
Ook tijdens de werken kan je vanuit Zelzate nog steeds rechtsaf slaan richting Evergem en Sleidinge. Dat doe je via de meest rechtse rijstrook op het kruispunt.
Hou wel rekening met een mogelijk langere wachttijd dan vandaag.
Bekijk de details op het bijgaande kaartje.
